Már a koronavírus által megpecsételt időszak előtt is határozott igen lett volna a válasz. Egy 360 fokos panorámafotó-sorozat, és az azokból összefűzött virtuális séta egy figyelemfelkeltő megjelenési forma, amelynek számos előnye van, akkor is, ha egy eladó ingatlanról van szó, de bármilyen üzlethelyiségnek, irodának, műhelynek, szalonnak, teremnek kiváló online marketinglehetőség.

  • az érdeklődők online, előre körbe tudnak nézni, megismerik a helyszínt, ez szimpátiát, bizalmat ébreszt, és ismerősként érkeznek majd
  • a kétdimenziós képekkel és videókkal ellentétben teljesen interaktív – az érdeklődő minden részletet megtalálhat (ezáltal elkerülhetőek a felesleges kérdések, félreértések, és rövidülhet a személyes találkozó – tehát időt spórol! /és a jelenlegi vírushelyzetben csökkenti a találkozások idejét/)
  • egyszerűen megosztható közösségi oldalakon, weboldalon, hírlevélben, üzenetben, vagy a hirdetések mellett, és újszerű, formabontó megoldásként extra megtekintést generál

Egyik első fotózásom egy eladó lakás volt. Többek közt facebookon is hirdették, ahol a hirdetés alatti kommentekben leírta valaki: “a konyha egy ablaktalan zug”. Az eladónak csak emiatt fel kellett mennie a lakásba (a lakás felújítás miatt üres volt), hogy készítsen egy képet a konyhaablakról, és feltöltse a kommentekhez bizonyítékként.

Nézd meg itt lent, és máris látod, mennyire egyértelmű, hogy egy 360 fokos panorámafotóval ez fel sem merülhetett volna!