virtualisbejaras.hu

Virtuális bejárás vállalkozásának

Virtuális bejárás előnyei a korlátozások alatt

A jelenlegi helyzet hatásait szinte minden vállalkozás megérezte. Fontos azonban, hogy ebben az időszakban sem szabad elhanyagolni az online jelenlétet, a célközönség érdeklődésének fenntartását, és a jövőre nézve az új érdeklődők bevonását.

Szerencsére a virtuális bejárás a jelenlegi helyzetben az ügyfelek legnagyobb vágyára ad megoldást: a személyes jelenlétre

Virtuális bejárás előnyei – általában

Biztos vagyok benne, hogy Ön is bízik a helyzet mielőbbi rendezésében. Egy pillanatra gondoljunk vissza együtt a “régi” időkre: bejön az üzletbe az ügyfél, nézelődik, nem talál valamit, nem mer kérdezni, esetleg nem szeretné kivárni amíg talál szabad eladót, így inkább el is megy.

Ha előre, online meg tudja nézni a helyiséget, hogy mi hol található,  akár segítség nélkül is megtalálja, Önnek időt spórolt, profitot hoz, és elégedetten távozik, később pedig visszatér. Ugye mennyivel szimpatikusabb lehetőség?

Ha kiadó üzlethelyisége, irodája van, bemutathatja a leendő bérlőnek.  Egy fitnessterem máris barátságosabbá válik, ha úgy érkezik a vendég, hogy egészen a recepciótól az öltözőn át a termekig mindenről tudja, hova menjen, hol keresse. Egy szálláshelynek elengedhetetlen hogy így keltse fel a pihenni vágyók érdeklődését, bemutathatja minden szolgáltatását, szobáit, a hely lehetőségeit!

5 érv a virtuális séta mellett vállalkozásának:

  1. Figyelemfelkeltő – bár egyre elterjedtebb megjelenési forma, az emberek még mindig rácsodálkoznak, és nagyobb lelkesedéssel osztják az ilyen tartalmakat, jelentős elérést generálva
  2. Interaktív – a “hagyományos” képek kihagyhatatlan elemei az online megjelenésnek, de egy 360 fokos panorámakép élménye közel van a fizikai jelenléthez, hiszen valós, lényegében 3 dimenziós képet ad – ez pedig növeli az ügyfelek bizalmát, úgy érzik, mintha már jártak volna Önnél, és a tényleges személyes találkozókor ismerősként érkeznek majd.
  3. Bármilyen eszközön megnyitható – számítógépen, tableten, okostelefonon is egyszerűen használható
  4. Modern digitális marketingeszköz – egyszerűen beágyazható weboldalba, facebook bejegyzésként (létezik külön “360 fokos fotó” bejegyzéstípus!), hírlevélben, üzenetben, emailben is megosztható
  5. Személyre szabható – tetszőleges, – akár egyedi, saját profilba illeszkedő designnal rendelkező – információs és navigációs pontokkal kiegészíthető, megjeleníthetünk termékleírásokat, hozzáadhatunk közvetlen vásárlást lehetővé tévő hivatkozásokat